這是Sam Smith的新歌!!!

新MV終於出來了><

他超級有才~~!! 他的高音簡直太美的QAQ

而且很有自己的特色!!!

好啦~廢話不多說

請各位慢慢享受這首歌吧:>

 

When I saw my deal

當我看到我的交易

I felt pressure

我感覺壓力很大


Don't wanna see the numbers

我並不想看到的數字

I wanna see heaven

我想看到天堂

You said could you

你說你可以

Write a song for me

寫一首歌給我嗎

I say I'm sorry I won't that I happily

我愉快的說我很抱歉我不會寫給你


When I go home

當我回到家

I tend to close the door

我關上門

I never want to know

我再也不想知道

So sing with me

所以跟我一起唱吧

Can't you see

你沒看見


I don't have

我沒有

Money on my mind

在我腦海裡的錢

Money on my mind

在我腦海裡的錢

I do it for

我這麼做

I do it for the love

我這麼做是為了愛

I don't have

我沒有

Money on my mind

在我腦海裡的錢

Money on my mind

在我腦海裡的錢

I do it for

我這麼做

I do it for the love

我這麼做是為了愛

I do it for the love

我這麼做是為了愛

I do it for the love

我這麼做是為了愛

Please don't get me wrong

請不要誤會我的意思

I wanna keep it moving

我想要繼續往前

I know what that requires

我知道甚麼才是我需要的

I'm not foolish

我不是傻瓜

Please can you make this work for me

可以請你為我完成這項工作

Cause I'm not a puppet I won't work against your strings
因為我不是魁儡,我不會在為你工作



When I go home

當我回到家

I tend to close the door

我關上門

I never want to know

我從來都不想知道

So sing with me

所以跟著我唱

Can't you see
你沒看見

 



I don't have

我沒有

Money on my mind

在我腦海裡的錢

Money on my mind

在我腦海裡的錢

I do it for

我這麼做

I do it for the love

我這麼做是為了愛

I don't have

我沒有

Money on my mind

在我腦海裡的錢

Money on my mind

在我腦海裡的錢

I do it for

我這麼做

I do it for the love

我這麼做是為了愛

I do it for the love

我這麼做是為了愛

I do it for the love

我這麼做是為了愛


(2 x)
When the sun sets

當太陽西下

Don't you fret

難道你不擔心

No I have no money on my mind

錢不在我的腦海裡

No money on my mind

沒有錢在我腦海裡

No money on my mind

沒有錢在我腦海裡

No I have have money on my mind

錢不在我的腦海裡

Just love

只有愛


I don't have

我沒有

Money on my mind

在我腦海裡的錢

Money on my mind

在我腦海裡的錢

 

I do it for

我這麼做

I do it for the love

我這麼做是為了愛


I don't have

我沒有

Money on my mind

在我腦海裡的錢

Money on my mind

在我腦海裡的錢

I do it for

我這麼做

I do it for the love

我這麼做是為了"愛"

 

 

 

乎~終於翻完了!!!!

請各位好好愛用^^

但有些不對的地方請提出來謝謝:)

 

還有這100%本人翻的!!:)

 

arrow
arrow
    文章標籤
    money mind my on
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Ann 的頭像
    Ann

    ANN

    Ann 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()